Saturday, March 27, 2010

saya dan buku


korg!! kaki aku makin surut bengkaknya!! huhuhu seronok!! tp aku still berjalan xhengat dunia!!

skrg kat pwtc ade bookfair, taun ni lebih awal dr taun2 sblmnya..selalunya, dlm may or june, mungkin smpat kawan2 nak balik summer, aleh2 taun ni mac plak..

xleh nak tulun!! kecuali si nabihah johari la...pergi balik msia waktu easter break, apekah kawan sorg ini??

every year actually, aku berusaha tok pegi kesana..sbb?? tarikan utama adalah novel2 la..

mne la lepas beb, waktu ni murah kot..xde la murah mne,..ni la tmpat aku nak lebur hancus duit aku..dah lama simpan impian nak ada novel sendiri...

ohh!!! ko tau..ade citer yg btol2 tarik minat aku..

writer hlovate, tajuk versus... mak aiii..aku bukan nak ulas pasal citer tuh pjg2 tp cukup aku katakan best n patut bce...mcm mana dr seorg dak skate boleh berubah sepenuhnya ke sujud mengadap ALLAH..n confirm la ade conflict..cz interest dye.. masih lagi pd skate walau x bermain..skills skate tu xleh nak lupe tros kot!! bhse olahan citer pon sungguh mampu buat aku guling 360 degree

tq hlovate, sbb buat aku berfikir...

nxt, aku dah bce street vedetta, writer mazni aznita..citer ni aku bce, guling2 gelak giler..ni more to family problem...sampaikan aku google ape itu vendetta kot!!! erm bhse yg sempoi..i like!!klu versus, aku guling 360 degree, yg ni aku wat 360 degree tu berkali2 kot...xtau brpe degree dah..ketawa aku sampai masuk dlm mimpi org plak,,, plg syok aku rse dlm citer tu nenek, "tibe teringat mcik dlm sindarela....perghh nenek scary tu mampu hidupkan watak kot..

yg lain aku xbce lg..nnt la...nxt aku plan nak bce company law by alan dignam & john lowry, lepas tu nak tgk business financ by eddie mclaney..juga management acctg oleh GNB...

harap2 aku mampu terguling2 sbb ketawa bile bce buku tu nnt..n maintain mata segar..
sbb klu aku guling 360 bce buku ni, mknenya, aku mula membuta la!! tp aku confirm xkan abes bce buku2 ni dlm sehari dgn memahamkannya!! ni CONFIRM!!

anda tentukan!

No comments: